niedziela, 12 maja 2013

Nowe życie

W tym roku długa zima, spowodowała uśpienie, brak wigoru i nowej energii.
Choć tak naprawdę, to jeszcze zimą - bo na początku marca - w moim życiu zdarzyło się wielkie przebudzenie i największa zmiana .
7 marca na świat przyszła nasza córeczka Beatka.


Pojawiło się nowe życie - piękna księżniczka, która całkowicie i bezpowrotnie zawładnęła moim sercem i umysłem. Wylazła ze mnie matka mająca świra na punkcie swojej córci. Ojca zresztą tez już sobie owinęła wokół paluszka.





Zaraz po porodzie pojawiły się problemy, które kosztowały nas pół życia i paniczny lęk o jej zdrowie, ale na szczęście wszystko zmierza w dobrym kierunku i mam nadzieję, że jesteśmy na dobrej drodze, zwłaszcza , że Panienka czuje się dobrze, rośnie jest zdrowa i ogólnie zadowolona z życia.
Dzisiaj ma już dwa miesiące i zaczyna pierwsze dyskusje z matką.




Z pewnością teraz zaczęło się dla mnie nowe życie, w którym nie mogę się z niczym wyrobić.
Nie mam czasu się wyspać nie mówiąc już o jakiś sprawach decoupagowych.
Więc żeby dać upust pasjom ubieram córeczkę w stylu pasującym do moich dawniejszych prac.
W końcu dostała ubranko od cioci Justyny !!!




A w ogrodzie też nowe życie -wiosna !!!!






Pozdrawiam Was wiosennie .

13 komentarzy:

  1. Gratuluję serdecznie, wszystkiego dobrego dla mojej imienniczki i jej rodziców :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dumnym rodzicom tak uroczego aniołka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję serdecznie! Dziewczyneczka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech kruszynka przyniesie Wam cudowne chwile, gratuluje serdecznie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdeczne gratulacje! Życzę Wam dużo zdrówka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje i wszystkiego dobrego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję cudnej Maleńkiej:) Dużo sił, cierpliwości i zdrowia wielkiego dla Was i Beatki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A person essentially assist to make critically articles I would state.

    This is the very first time I frequented your website
    page and to this point? I surprised with the research you made to create this
    particular put up extraordinary. Wonderful task!

    Have a look at my page: tnt tracking number international

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka miesięcy temu poleciłem mojej koleżance bardzo dobrą firmę Dezynfekcja Warszawa . Ona z tej firmy skorzystała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój kumpel często chodzi na imprezy i ja mu powiedziałem wprost żeby zdecydował się na alkomat online .On mnie posłuchał i z tej oferty skorzystał.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy blog. Jestem pewny , że na tym blogu jest dużo osób.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten blog naprawdę jest bardzo ciekawy. Dużo osób powinno wejść do tego blogu.

    OdpowiedzUsuń